vegetarisch

23-07-2012 20:13

Hallo allemaal,

ik wil even zeggen dat ik sinds 26 mei 2012 écht vegetariër ben. Ik ben dit geworden omdat ik het zooooo zielig voor de dieren vind. Ik zal even vertellen wat er gebeurd: (dit bedoel ik niet om jullie over te halen om vegetariër te worden)
bijv. varkens zitten in ieniemini hokjes naast elkaar en worden vetgemest en denken dan van: mmm lekker al dat eten... maar als ze heel dik zijn worden ze in een vrachtwagen mee naar het slachthuis genomen. Daar worden ze dan geslacht, en ik denk dan van: zoo zielig dat zijn duizenden, wat zeg ik, miljoenen levens verspild van kippen, varkens, koeien, schapen en lammen en in andere landen nog andere dieren.
 
je denkt nu misschien van: maar wat kan je dan wél eten???
nou er zijn heel veel vleesvervangers en kaasburgers, groenteburgers enz.
 
nou ik stop weer voor nu!!!
 

-xxx-jes TARA